ALGEMENE INFORMATIE
Nadat wij uw aanmeldformulier ontvangen hebben kunt u de volgende zaken van ons verwachten:
- Wij maken voor u een klantnummer aan (kan enkele dagen duren)
- Koppelen terug zodra dit is aangemaakt en u ontvangt dan meer informatie.
- Wij vertellen u wat u daarna van ons kunt verwachten
Nadat u de eerste keer samples hebt ingestuurd:
- Ontvangt u de uitslagen via een push-bericht.
Om de uitslagen te downloaden heeft u een wachtwoord nodig dat u van ons ontvangt via beveiligde mail.
Let op: zodra een uitslag gereed en gevalideerd is wordt er pas een push-bericht verstuurd.
Mocht u elektronisch willen insturen en de uitslagen willen ontvangen: neemt u dan telefonisch contact met ons op zodat wij u op de hoogte kunnen stellen van de daaraan verbonden kosten en verwerkingstijd.
Webshop:
Daarnaast ontvangt u van ons een inlog als uw klantcode is aangemaakt voor onze webshop.
In onze webshop kunt u alle producten bestellen die u nodig heeft om uw onderzoeken te doen.
Staan de producten niet in onze webshop (bijvoorbeeld handschoenen) dient u deze elders te bestellen. Deze zitten namelijk niet in onze webshop.
Facturen:
- De facturen worden in de 2e week van de maand opgemaakt; u ontvangt de factuur dus achteraf.
Belangrijke email adressen:
Vragen inzake bepalingen, algemene informatie e.d.: info@medlab-stein.nl
Vragen over bestellingen naar: bestelling@medlab-stein.nl
Vragen inzake financiën: p.coopmans@medlab-stein.nl
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons factsheet.
Of zie voor zeer uitgebreide informatie bovenstaande scancode.