Skip to content

Vul hier uw klantnaam in

Vul hier de naam in van de contact persoon binnen uw organisatie.

Vul hier uw straatnaam en huisnummer in

Vul hier het email adres in waarop u alle informatie van ons wilt ontvangen. Op dit mail adres ontvangt u ook de inlogcodes voor de webshop.

Dit wordt alleen gebruikt bij afwijkende uitslagen en of vragen over ingezonden samples

Vul hier het mail adres in waarop u de uitslagen wilt ontvangen.
Dit kan anders zijn als het adres waarmee u contact bij ons heeft.

Indien u BTW plichtig bent, vul dan de volgende vraag in:

Vul dan hier uw factuur adres in.

Wijkt uw facturatie adres af?
Vul dat dan hier in.

Vul dit dan hierbij in.

Vul hier bijvoorbeeld in of het gaat om SOA testen, Vingerprik testen, Pago’s, Arbo dienst onderzoeken etc.

Als u nog vragen heeft of opmerkingen. Mag u deze hier noteren.

ALGEMENE INFORMATIE

Nadat wij uw aanmeldformulier ontvangen hebben kunt u de volgende zaken van ons verwachten:

  • Wij maken voor u een klantnummer aan (kan enkele dagen duren)
  • Koppelen terug zodra dit is aangemaakt en u ontvangt dan meer informatie.
  • Wij vertellen u wat u daarna van ons kunt verwachten

Nadat u de eerste keer samples hebt ingestuurd:

  • Ontvangt u de uitslagen via een push-bericht.

Om de uitslagen te downloaden heeft u een wachtwoord nodig dat u van ons ontvangt via beveiligde mail.
Let op: zodra een uitslag gereed en gevalideerd is wordt er pas een push-bericht verstuurd.

Mocht u elektronisch willen insturen en de uitslagen willen ontvangen: neemt u dan telefonisch contact met ons op zodat wij u op de hoogte kunnen stellen van de daaraan verbonden kosten en verwerkingstijd.

Webshop:
Daarnaast ontvangt u van ons een inlog als uw klantcode is aangemaakt voor onze webshop.
In onze webshop kunt u alle producten bestellen die u nodig heeft om uw onderzoeken te doen.
Staan de producten niet in onze webshop (bijvoorbeeld handschoenen) dient u deze elders te bestellen. Deze zitten namelijk niet in onze webshop.

Facturen:

  • De facturen worden in de 2e week van de maand opgemaakt; u ontvangt de factuur dus achteraf.

Belangrijke email adressen:
Vragen inzake bepalingen, algemene informatie e.d.: info@medlab-stein.nl
Vragen over bestellingen naar: bestelling@medlab-stein.nl
Vragen inzake financiën: p.coopmans@medlab-stein.nl

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons factsheet.

Of zie voor zeer uitgebreide informatie bovenstaande scancode.