Ga naar hoofdinhoud

U heeft meerdere inlogcodes van ons ontvangen.
Wij kunnen ons voorstellen dat u even niet meer weet waar u nu precies wat voor gaat gebruiken.
Daar helpen wij u graag bij.

Waarvoor gebruikt u nu precies welke inlogcode voor?
En waarom hebben we zoveel verschillende?

Voorheen had u een website waar u kon inloggen in het portaal om de uitslagen te zien.
Dit is sinds 28-10-2022 niet meer het geval.

Sinds die dag ontvangt u een mail op het bij ons bekende mail adres als een uitslag klaar staat.
In deze mail staan de uitslag(en) die klaar zijn in een kort overzichtje.
U klikt of kopieert de link in een browser en u krijgt daarna de vraag om uw wachtwoord in te voeren.

Dit wachtwoord heeft u van ons ontvangen en kunt u zelf niet wijzigen.
Dit bestaat uit cijfers en (hoofd)letters.
Heeft u het wachtwoord niet meer? Bel ons dan, dan verstrekken wij het na een paar controle vragen graag aan u!

Maar let op, als wij het wachtwoord voor u laten wijzigen kan het zijn dat  andere gebruikers binnen uw organisatie ook niet meer kunnen inloggen.

Enige tijd geleden heeft u per post de inlogcode van ons ontvangen voor in te loggen via de facturatie.
Heeft u deze niet meer of niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op.
U kunt het wachtwoord zelf niet wijzigen.

U ontvangt een keer per maand een factuur.
Om deze in te zien sturen wij een mail met daarin een link.
Deze link dient u te volgen en in te loggen met uw wachtwoord. De factuur is dan in te zien en te downloaden.

Let op, de factuur inzage blijft maar 30 dagen actief.

Voor de inkopers of personen die gemachtigd zijn om te bestellen uit ons magazijn verstrekken wij een persoonlijke inlog.

Dat betekend dat de persoon die hier toe gemachtigd is kan inloggen met zijn/haar mail adres.
Bent u het wachtwoord vergeten? Meld dit dan even bij ons. Dan versturen wij een mail met een wachtwoord reset naar u toe.

Let op: wij kunnen alleen verzenden naar zakelijke adressen. Er kan niet verzonden worden naar huisadressen!